Midem bulanıyor insanlardan. İki yüzlü melek gibi davranan, hep kendi haklıymış gibi davranan. Kadınlara şiddete hayır, sloganını çıkarmışsınız ama en çok da bu sloganı söyleyeler zorbalık yapıyor. Sosyal medyada böyle gönderilerin altında bile zorbalık dönüyor. Bunu bir kadın başka kadına yapıyor üstelik. Sırf Kur'anı kerimdeki şeyi söyledi diye geri kafalı oluyor. Allah emrediyor, diyorsun; köyünüze dönün, diyor. Allah ıslah etsin... O yüzden bana biri kadın hakları derse ben ona insan hakları diyeceğim zira önce bunlara ihtiyacımız var, en önemlisi din özgürlüğüne...