-Neden hiç mutlu değilsin zeze ?
+Neden mutlu olmalımıyım ?
-Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
+İyi ki bir kez geliyoruz.
-Neden ?
+İkinci bir hayatı kaldıramazdım..
“Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan , insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.”