Bir Alper Caniguz hayranı olarak değerlendirme yaparsam, değerlendirme yapmama gerek olmadan şahane, süper diyebilirim.
Objektif olmam gerekirse, ilk iki kitapta çözemediğim cinayet bağlantılarını burada biraz çözdüm, ya daha fazla açık vererek yazmıştı, ya da ben tarzına alistiğim için hangi noktalari aklımda tutmam gerektiğini biliyordum. Tabii Alper Caniguz kitaplarını sevmekten öte büyük bir hayranlikla okumamın nedeni cinayet çözmek değil de, ustalıkla yaptığı tespitler, kurduğu uzun cümleler, seçtiği kelimeler. Bu kitapta da diğerlerinde olduğu gibi çıkarımlarinda bir denklem, anlatımında zekice espiriler, lafı gediğine oturtmalar var. Bu kadar entelektüel cümleleri sıradan bir ailenin beş yaşındaki çocuğunun kurması, araya gündelik deyişler sıkıştırması da keyifli oluyor. Bu tarzını çok seviyorum zaten.
Ah bi de kitabın kapağındaki etiketin katlanarak yapışmış görüntüsü yok mu, hep düzeltesim geliyor, immphh.