Son sözüm Alberto Manguel’den “Bir kütüphane içerdiği kitaplar kadar dışarıda bıraktıkları ile de sahibi hakkında fikir verir”. Ben de diyorum ki: bir insanın yetkinliği , yaptıkları kadar haddini bilerek yapmaya kalkışmadıklarıyla da bilinir.
- Baktım olmayacak beni sevmenizi önemsememeye karar verdim. Ben olduğum gibi yaşayayım, siz istediğiniz kadar sevin. 
Zor olacak tabii. Sizin hayalleriniz yıkılacak benim kalbim soğuyacak. Hepimizin biraz zamana ihtiyacı var sadece. Geçecek. Nerede görülmüş her şeyin her zaman istediğimiz gibi olduğu?