Bence yaşam çok kısa. Günlerimizi kin gütmekle, bize yapılan kötülüklerin çetelesini tutmakla geçirirsek çok yazık! Bu dünyada hepimizin, her birimizin bir sürü kusuru olduğu su götürmez.
Modern dünyada "görünmek", "olma"nın önüne geçerek Bauldrillard'ın deyişiyle herkes kendi lookunu arar hale gelmiş ; bir başka deyişle imaj gerçekliğin yerini almıştır.
Bunun sonucunda, bugünün insanı çok yer ama daha çok yemek ister. Gideceği yere çabuk gider ama daha çabuk gitmek ister. Çeşit çeşit giyinir ama daha çok çeşit ister. Aklın ve fikrin gelişimini isteyerek kavga verirken, inanca nefret nazarı ile bakar olmuş ama bir türlü yangını söndürememiş.