"Gelecekte hatırlanacak mıyım,bilmiyorum ama şayet hatırlanırsam mağdur bir kadın olarak değil,cesur adımlar atmış ve ödemesi gereken bedeli korkmadan ödemiş biri olarak görülmek istiyorum."
Tanrı sana bir şans daha tanısaydı yaptığın her şeyi deviştirir miydin ?
Evet,diye karşılık verdim ama aslında emin değilim.Tek bildiğim,bugün yüreğimin sakinleri tutkular,hevesler,gururlar,ihanetler,üzüntüler,yalnızlıklar,utançlar olan bir hayalet şehirden farksız olduğu.