Kitabı büyük bir merakla okumaya başladım fakat cok fazla mantık hatasının olduğunu düşünüyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı ve hayal kırıklığına uğradım.
Dindar Bir Doktor Hanım, okurken beni etkileyen kitaplardan biri oldu. Sade anlatımı sayesinde kolay okunuyor ve insanı düşünmeye sevk ediyor. Ayşe Hümeyra Ökten’in hayatını, mücadelesini ve inancını okumak benim için çok kıymetliydi. Güzel izler bırakan, tavsiye edebileceğim bir kitap.
Şu geçeni durdursam,çekip de eteğinden;
Soruversem: Haberin var mı öleceğinden?
Yazarın anlatımını çok güzeldi sohbet havasındaydı ben çok beğendim okumanızı tavsiye ederim.
Ama uyandım. Beni, benimle aynı sınavlardan geçmemiş hiç kimsenin asla anlayamayacağına uyandım...
Yer yer hüzünlendiğim, yer yer güldüğüm etkisinde kaldığım bir kitap oldu.
Kesinlikle tavsiye ederim okumanızı.
Bu, bir yüzleşme değil, Muhammed ümmetine bir çağrıdır: Ruhun soykırıma karşı insanlığa direniş çağrısı.
Oku
Ama yalnızca gözlerinle değil ; kalbinle, vicdanınla, idrakinle oku.
Her satırı bir çığlık, her satıri bir uyanıştır.