Kitap genel olarak Werther’in mektuplarından oluştuğu için karşı tarafla olan ilişkiye yeterince ışık tutmuyor. Werther’ in ne ara bu kadar aşık olduğu, ne ara bunun saplantıya dönüştüğü kafamda hiç oturmadı. Bu nedenle karakterle bağ kuramıyor; ne aşkından etkileniyor ne de derdine üzülüyorsunuz. Kitabı resmen ‘bir an önce bitsin de Werther’in dramından kurtulayım’ diyerek bitirdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Burada insanlar nasıl diye sorarsan arkadaşım, her yerde olduğu gibi, insan ırkı tekdüze. Birçoğu hayatını idame ettirebilmek için günlerinin büyük bir bölümünü çalışarak geçiriyor, ardından ellerinde kalan kalan küçücük zaman dilimini harcayabilmek ve kendilerine tanınan bu kısıtlı özgürlükten bir an önce kurtulabilmek için bulabildikleri her yolu deniyorlar. Ah, insanlığın kaderi böyle!