Bir şeyler eksik kalıyor, bir şeyler yaralanıyor. Üstelik o eksiklik bütün ruhunuza yayılıyor, bir tür küf gibi hayatınızın bütün alanlarına nüfuz ediyor...
Erkek olmak zor diyorum..
"Ben insan olmanın çok zor olduğunu düşünürüm. Zihni Bey. Bu işin kadını, erkeği yok. Sizin daha iyi bilmeniz lazım. Kişinin isteğiyle, toplumun değer yargıları her zaman örtüşmüyor. Aksine çoğunlukla çelişiyor.."
Kendine saygısı olan hiçbir kadın, erkeğinin ilgisini çekmek için.. başka bir kadının kılığına girmez.. Bu kendine hakarettir, kendini aşağılamaktır. Adama ben aslında bir hiçim.. demektir