Mervege

Mervege
@Mervegee
Bazı kitapların son sayfaları, çok sevdiğin bir insanı kaybetmek gibi..
Bir şeyler eksik kalıyor, bir şeyler yaralanıyor. Üstelik o eksiklik bütün ruhunuza yayılıyor, bir tür küf gibi hayatınızın bütün alanlarına nüfuz ediyor...
Sayfa 74·Kitabı okudu
Reklam
Erkek olmak zor diyorum.. "Ben insan olmanın çok zor olduğunu düşünürüm. Zihni Bey. Bu işin kadını, erkeği yok. Sizin daha iyi bilmeniz lazım. Kişinin isteğiyle, toplumun değer yargıları her zaman örtüşmüyor. Aksine çoğunlukla çelişiyor.."
Sayfa 73·Kitabı okudu
O kadar yozlaşmışız ki artık mutluluğu bile satın alacak hale gelmişiz.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Kendine saygısı olan hiçbir kadın, erkeğinin ilgisini çekmek için.. başka bir kadının kılığına girmez.. Bu kendine hakarettir, kendini aşağılamaktır. Adama ben aslında bir hiçim.. demektir
Sayfa 33·Kitabı okudu
..edebiyat, evet belki de onları sevda değil, sanat bir araya getirmişti.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Reklam