Hayatta hepimizin bir hata payı mutlaka var fakat mühim olan hata yapmadan yoluna devam edebilmek için özen göstermek. Özen ve çaba varsa ruh berraklaşıyor ve niyetler hataların önüne geçiyor. Özür dilemek için de bir benzeri söylenir ya: Özür dilemek yerine, özür dilenecek bir şey yapmamaya çalışmak daha anlamlı değil mi?