“Güvenmek insana yakışır, ama layık olamamak da karşısındakine aittir…”
Servet Saygınoğlu’nun “Sana Güvenmiştim” kitabını okuyup bitirdim.
Kitap, güvenin insan hayatındaki yerini, kırıldığında açtığı yaraları ve kalbin derinliklerinde bıraktığı izleri çok samimi bir dille anlatıyor.
Güvenmek aslında bir zayıflık değil; insan olmanın en saf, en kıymetli hali. Ama ne yazık ki, güvenin kıymetini bilmeyenler de var. İşte bu satırlarda; güveni kadar yanılan, yanıldığı kadar canı yanan herkes kendinden bir parça buluyor.
Kırgınlıklarını kelimelere dökemeyenlerin dili olmuş bu kitap. Kalbinizde izi kalan hayal kırıklıklarını hatırlatırken aynı zamanda bir iç hesaplaşmaya da davet ediyor.
İçinde biraz kırgınlık, biraz umut, biraz da insan kalabilme çabası olan herkese tavsiye ederim.
Sana GüvenmiştimServet Saygınoğlu · Olimpos Yayınları · 2018183 okunma