My Favourite Cake filmini çok sevdiğimi daha önce söylemiş miydim? Bu aralar yine çok duygusalım bazen hiçbir şey yapasım gelmiyor. Bu filmdeki gibi bir Faramarz çıkıp gelse ve ampullerimi tamir etse de her yer ışıl ışıl olsa diyorum ya da şarkı açıp beni dansa kaldırsa ve en sevdiğim bitkiyi sorsa ben de nane desem diye düşünüyorum. Sanırım bu film benim bir parçam artık.. :)
Komşumuzun eşi genç yaşta öldüğünde annem uzun süre babamla bir yere giderken "sen önden çık ben geliyorum" demiş. O evin önünden yan yana geçmemek için. Bakın bu şiirdir, o incelikle büyütüldük. Bu yüzdendir her şeye hassas bakışımız..