O günden sonra kadın çalışmayı bırakmadı. İstemeyi de bırakmadı. Sevmeyi,denemeyi, dua etmeyi de. Ama telaşı bıraktı. Çünkü sonunda öğrendi: Teslimiyet, elindekini bırakmak değildi. Elinden kaçmakta olanı zorlamamaktı.
Uzun zaman sonra özledim: İstediğim gibi sevilmeyi, açıklamadan anlaşılabilmeyi, gözlerime bakıldığında içimin görülmesini, sustuğumda bile duyulmasını şarkımın. Sevmek ve sevilmek bu kadar zor olmamalı