öncelikle bu kitabı çok beğendim hala 1. kitabını yeni bitirmiş olmama rağmen 2.kitapda olaylar nasıl işliyor bilmiyorum fakat 1.'si çok hoşuma gitti , kitaptaki canavar kitaba fantastik havası verse de alakası yok okumanızı tavsiye ederim kitabın bazı bölümleri bende küfür etme isteği uyandırsa da güzeldi bu arada benim kitabımda yetişkin okur uyarısı yoktu fakat alırken dikkatli olun kitapta uygunsuz yerler var onun dışında okuya bilirsiniz