İnsan(kim olursa olsun) her zaman,her yerde,mantığının ve çıkarının ona emrettiği gibi değil,canının istediği gibi hareket etmeyi sever.Kendi çıkarının tersini yapmayı bile isteyebilir,kimi zaman bunun böyle olması bile zorunludur(benim kişisel düşüncemdir bu).İnsanın kendi özgür iradesi,isteği en azgınından kaprisi,kimi zaman çılgınlığa varsa da,fantezileri...İşte budur,çıkarın unutulan en yararlı olanı,hiçbir sınıflandırmaya alınmayan,her türlü sınıflandırmayı,teoriyi her zaman işe yaramaz kılan...