Orada gördüğüm kimi tablolar beni büyüledi kimilerindense nefret ettim. Insanoğlu böy le değil midir zaten? Orta noktaya hiç uğramadan bir uçtan bir uca savrulur..
"Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları; çünkü sonradan yeni tohumlar verirler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşlanır, ölür ve yeniden doğar."