" Her okumak, okumak değildir.
Her ilîm ilîm,her alîm de alîm değildir
Her eğilip kalkmanın namaz olmadığı gibi eline kitap alan herkes okumuş olmuyor. Her diploma sahibi alîm olmuyor. "
{ Nureddin yıldız }
Bu ülkenin son yıllarda gördüğü en iyi içişleri bakanlarından biriydi . Bir avuç insanın bilinçsizce sokağa dökülmesi sonucunda ülkemiz için gerçekten çok büyük bir kayıp oldu.2 günde kimse açlıktan ölmezdi,yapılan herşey sağlığınız ve güvenceniz içindi,gerçekten çok üzücü.