Çok güzeldi. İnsanın her yaşta kendini bulabildiğini gösteren bir hikaye. Umut her zaman var,olmalı. Bazen hikayen bitti zannettiğinde yeniden çiçekleniyorsun. Okumanızı öneririm.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mü kem mel. 2 günümü bile almadı okumam. O kadar akıcı ve güzel ki. Nasıl bitecek diye merakla bir çırpıda okudum. Yazara zaten bayılıyorum. Kafa dağıtmalık bir eser :)