"Senden daha fazla şey isteme konusunda rahatsızım ama başlamışken ne var ne yoksa dökmek en iyisi. Tıpkı bir apseyi boşaltmak gibi. Şu an burada benimle olan deneyiminden bahsedebilir misin?"
"Utanç. Sanki evime gelmişsin de her yer pislik içindeymiş gibi."
"Düşüncelerinin ikiye bölündüğünü seziyorum. Sen utancın egemen olduğu parçana kulak vermişsin. Oysa bir de değişmek isteyen parçan var. Bu parçan, bana bu sorundan bahsetmeye karar verdi. Bu parçan, senin farklı bir yaşam sürmeni istiyor. Ben de o parçayla görüşmek istiyorum…”