Bence Yanılıyorsunuz Iskender Pala'nın eserleri çok kaliteli sevmeyebilirsiniz ama Saygı burda öyle kaliteli bir yazarı yermeye hakkınız yok kişisel görüştür saygım var ama yazarlara ilgili böyle şeyler yazılması hiç hoş değil bu her yazar için geçerli sonuçta yazmıştır bir etmektir nekadar uğraştığını bilemeyiz ve begenmiyorsaniz daha güzellerini yazın bizde görüp takdir edelim