Mervismervis

Mervismervis
@Mervisbiriki
Ben bir acayip oldum. Gözüm kimseyi görmüyor, kimsenin kapımı çalmasını istemiyorum.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Elena Ledda- Pesa
Altından da olsa göz yaşların, Bu seni kral yapmaz. Zevki yaşamak Seni iyileştirebilecek tek tedavidir.
Hiçbir şey yokken kaybedecek bir şey de yok.
Benim yüzüme bakarken, çekinirken Nasıl tenine dokundun onun? Yüreğin kalk gidelim demedi mi? Buraya ait değilsin sen diyemedi mi? Peki sen, sen diyemedin mi yüreğine?
Şiir
Aşka sahip çıkmalı
Seni özlüyorum Hayalinle yaşamak güzel Ama gerçeğinin tadına varmışken Böyle çok zor Fakat nefes alabilirim Aşkım büyük Bir ömre yetecek kadar var. Dedim Dedim ama... Sensiz aşk, bildiğim aşk gibi değil Acı veriyor, canımı yakıyor. Ben yinede ömrüme sığdıracağım Ama acı içinde ama canımı yaka yaka Seni özledim diyeceğim şimdi, Bu cümleyi kendi kendime söyleyemiyorum Korkuyorum kahroluşumdan... İşte şimdi sana konuşuyorum! Hani otogara indiğimde aramıştın Merak etmiştin beni ya? Birde; Sabahlarıma günaydınlar yazardın Gecelerime güzellikler katardın. Her buluşmada içilen kahveler Yudum yudum sular... Hiçbirinin tadını alamıyorum şimdi Ne kahvenin acılığını hissedebiliyorum
Şiir
Reklam