Seni özlüyorum
Hayalinle yaşamak güzel
Ama gerçeğinin tadına varmışken
Böyle çok zor
Fakat nefes alabilirim
Aşkım büyük
Bir ömre yetecek kadar var.
Dedim
Dedim ama...
Sensiz aşk, bildiğim aşk gibi değil
Acı veriyor, canımı yakıyor.
Ben yinede ömrüme sığdıracağım
Ama acı içinde ama canımı yaka yaka
Seni özledim diyeceğim şimdi,
Bu cümleyi kendi kendime söyleyemiyorum
Korkuyorum kahroluşumdan...
İşte şimdi sana konuşuyorum!
Hani otogara indiğimde aramıştın
Merak etmiştin beni ya?
Birde;
Sabahlarıma günaydınlar yazardın
Gecelerime güzellikler katardın.
Her buluşmada içilen kahveler
Yudum yudum sular...
Hiçbirinin tadını alamıyorum şimdi
Ne kahvenin acılığını hissedebiliyorum