Eski bi arkadaşım şey demişti: "Her şeyinle seviyorum seni. İnadını da merhametini de." SS almışım bunu ve bugün denk geldim, içim burkuldu. Tabii artık geçtik birbirimizin hayatından ama tekrar hayatımda olsun isterdim. Yakın arkadaş ayrılığı bambaşka. İnsan eski dostunu ayrı bir özlüyor. Onunlaykenki kendini özlüyorsun. Özel bir gücüm olsaydı ilk kullanacağım kişi o olurdu herhalde. Hiçbir şey yaşanmamış gibi tekrardan kaldığımız yerden devam etmek isterdim. Yani keşke...