Ya ben malım bak cidden. Demin overthinkliyordum. Gerçekten ders almıyorum. Hâlâ insanlar beni sevsin diye uğraşıyorum hayallerimde bile. Seven seviyor zaten. Sevmeye de bilir. Ayrıca sevmeyenin de... İlla suçu kendimde bulucam. Şu 'herkes beni sevmeli' kafasından kurtulamıyorum.
"Ve şimdi, hayatımın tamam noktasındayım. Hem de şey için: sevgisizlik için, yanlış anlaşılmalar için, ön yargılar için. Beni sevmeyenle savaşmıyorum artık, beni anlayamayana cümle kurmuyorum. Yorulduğunu söyleyenin yükü olmuyorum. Kalmak istemeyeni tutmuyorum. Çünkü bazı mücadeleler yalnızca karşılığı olan yerlerde verilmeli. Ve ben, karşılığı olmayan yerlerde daha fazla kalmak istemiyorum."