"Senin de sorunun bu Tesla. Görünmez bir camı geçmeye çalışıyorsun. Olmuyorsa boş ver gitsin. Unutma, bizi güçlü kılan zamanında bırakabilmek ya da vazgeçebilmektir. Asla geçemeyeceğimiz görünmez bir camın önünde ömrümüzü harcamak değil. O yüzden bırak gitsin Tesla. Bırak gitsin."
Sevildiğime inanamama huyumdan nefret ediyorum. Arkadaşlarım değer veriyor, saygı duyuyor, beni mutlu etmek için her şeyi yapıyorlar. Ama inanamıyorum işte. Bazen kendimi dövesim geliyor bunun için.