"Bir tanem, canın ne isterse yapmakta özgürsün."
...
Sen ne yapmak istiyorsan her zaman yanındayım. Benim yerinde olsan sen de aynısını yapardın. Diyelim ki canım tiyatrocu olmak istedi, ya da güney denizlerine yelken açıp sonra da Kuzey Kutbu'na ayak basmak istedim. Sen ne derdin?"
Adam ciddi bir tavırla cevap verdi:
"Kim tutar seni, derdim. İnsan her zaman için kendisi gibi olmalı ve dilediğince yaşamalı. Ben seni olduğun gibi seviyorum."