Eşekli kütüphaneci değil mübarek eşekli siyasetçi. Alttan altta ne laflar sokuyor Adnan Menderes dönemine ne laflar. Yalnız bir nokta dikkatimi çekti bir kişi eğer sol görüşte ise siyasi olarak neden hep içki içiyor olarak anlatılıyor, sol düşüncede olsun ama içki girmesin olmuyor mu? Bak bizde bunu sevmiyoruz mesela sayın eşekli kütüphaneci! İmamı bile alkol hakkında konuşturup caizdir fetvası vermişsin ama menderes hükümetine gelince gerici yobaz olmuş. Aman boşver iyiki de emekli olmuşsun, sinirlendim şimdi