Meryem

Meryem
@Meryem0522
Ne olurduki bir gün de mutluluk bizim kapımızı çalsa.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbimde bir boşluk var. Sen yoksun diye yârim. Kalbimde bir boşluk var. Hayalerimde yoksun artık. Kalbimde bir boşluk var. Hayatım artık yarım yârim. Kalbimde bir boşluk var.
Sana her baktığımda ne kadar derdim kederim varsa hepsini unutuyorum
Umutsuzluğa kapılmamak
Sakın deme hayatım artık burda bitti hayat dediğin bittiği yerde başlar