Meryem

Meryem
@Meryem0522
Ne olurduki bir gün de mutluluk bizim kapımızı çalsa.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbimde bir boşluk var. Sen yoksun diye yârim. Kalbimde bir boşluk var. Hayalerimde yoksun artık. Kalbimde bir boşluk var. Hayatım artık yarım yârim. Kalbimde bir boşluk var.
Tutku! Tutku yalnız şiirde, sahnede güzeldir.
Sayfa 250 - Oblomov
Mütevazı ol, kasılma! Allah yanında üstünlük takva iledir.
Allah'a Giden Tek Yol Aşktır
Zaten içten bağlanarak sevmeyi, aşkı çoktan unutmuştu. Hem sevip, sırılsıklam âşık olacak ne vardı?
Sayfa 209 - Evlerden Biri, Everest, Orhan Kemal