Kadına el kalkmaz ulan beyinsiz erkeksin ama adam değilsin...!!
Aslında o en iyiye layık
Kadına şiddete hayır...
Ülkede erkek neden en üstte minibüste,
Evde yada metrobüste
Taciz şiddet hiç bitmiyor'
Kınamakla falan iş bitmiyo'
Uh,ah, adam olamadınız
Bu kalıbının adamı para babalarınınız....!!!!
SUSAMAM....◽◾
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizim düşüncemizin ne yararı olur? Biz kimiz ki? İktidardakiler bizlerin hayatını yönlendiriyor. Beklemek zorundayız.Hayatımızın pek fazla önemi yok, yerdeki toz gibi. Esen her rüzgâr onu oradan oraya savuruyor...!!!