Maya diyor ki: Burası “Erkek” bir ülke.
Ülkeleri dişi ve erkek olarak ayırıyorum ben. Mesela İskandinav ülkeleri, Fransa, İtalya kadındı; Almanya, İspanya, Amerika ise erkek …
Mark Twain’nın bu kitabında Adem ile Havva’nın Güncesi dışında kaç hikaye daha var. Ne kadar ilk bölümü sevsem, maalesef aynı şeyi diğer hikayelere söyleyemem . Hiç kitabı yarım bırakmak istemem, o yüzden okuyup bitirdim.
Havva annemiz ile ortak sorunumuz bu cümlede belli oldu
Ademi neden seviyorum ? Yalnız,erkek oluşundan dolayı sanıyorum. Yaradılışının temelinde iyi bir kişi, o iyiliğinden dolayı seviyorum onu,ama iyi olmasa da severdim. Bir cinsel sorun bu bence.