15 yaşımda, kendimi okumaya verdim.
30 yaşımda, irademe sahip olabildim.
40 yaşımda, kuşkulardwn uzaklaştım.
50 yaşımda göğün buyruğunu ögrendim.
60 yaşımda, sezme yoluyla her seyi kavradıım.
70 yaşımda,doğru olan şeylere zarar vermeden yüreğimin isteklerini yerine getirdim...