İnsanlar neden hiçbir başarı göstermemiş ve halka hiçbir yarari dokunmamiş bu zenginlere,bir tek sahip oldukları altınları yüzünden tanrıymış gibi saygı gösteriyorlar;üstelik iliklerine kadar cimri olduklarını ve tüm yaşamları boyunca bu altindan onların payına bir parça bile düşmeyeceğini bildikleri halde??