Kadınlara önerim, dünyanın merkezine eşlerini koymasınlar. Merkezde kendileri olurlarsa mutlu olur ve mutlu ederler. Kendi gelişimlerine yatırım yapmaları gerekiyor. Erkeğe, "Sana bağımlıyım," mesajı vermemeleri lazım, bu erkeği zalimleştirir. "Sana bağlıyım," mesajı verilmeli.