Sadece şunu söylebilirim, bazı kitapları siz okursunuz, bazen kitap çıkar sizi okur.
Biraz okuyup bekleyin anlayın özümseyin. Elinizdeki hiçbir Nietzche eseri asla cansız bir kağıttan ibaret olmadığını siz her düşünmeye başladığınızda size daha çok şey anlatmak istediğini fark edeceksiniz. (bence ve bende olan ) Zira, bireyde izi kalıcı olan, dil ve içeriğin ağırlığından dolayı insanların çekindiği veya yarım bıraktığı eserler olsa da bir defa bu delinin eserlerine bulaşan yine kendini orada buluveriyor.