Eva

Benimlesin ama benim değilsin , kimse kimsenin sahibi değil ve sadece yarın her şeyin biteceğini kabul edersem mutlu olabilirim
Reklam

Eva

, bir kitap okudu
8/10
·67 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 31 Temmuz 2024 23:56
·
2024 10. kitabı
Tezer Özlü
7.1/10 · 20,4bin okunma
Çoğu kez insan yaşamı , yaşanmış coşkuların anısı ile de geçer, ama yaşamın bazı kesitlerinde bu coşku gece ve gündüz somut olarak kavrar benliğimizi. Bir şarkıya, bir resimle, uzayan bir bulvarla , sevilen teni okşanan bir insanla ,yaprakları hışırdayan bir ağaçla...
Alıntı
Ölüyorum, devrimci mücadeleyi bensiz sürdürün.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı
Neden bunalımları çözümleyemiyoruz? neden dost olmadan, erkek kadın ,karı koca olmaya çabalıyoruz?
Alıntı
Reklam