Her gün evinin kapısını zile basmadan kendin açıyorsan.
Yemek yapıp masaya koyduğunda karşında kimse yoksa.
Hiç konuşmadan uyuduğun gece sayısı çoksa.
Telefonun ekranını açıp boş ve anlamsızca saate bakıp kapatıyorsan.
Okuduğun bir kitabı, izlediğin diziyi veya filmi biriyle yorumlamıyorsan.
Her şeye rağmen iyiyim ya çok şükür diyorsan...