Harika bir hikayeydi. Karakterler olsun,olayların yaşantısı olsun. Okurken kitap gerçekten yaşanmış gibi hissetmekten kendimi alamadım. 70 lerde bir rock grubunun içsel bir biyografisi. Ama kitabın sonunu bilemiyorum içimde bir boşluk olarak kalacak. Gerçekten sevdim. Harika bir hikayeydi.