Özlüyorum
Özlüyorum sesini, yankısı bile yok artık.
Gözlerinin rengini bilsem de, bana dönük değil bakışların.
Unutur muyum sandın, anıları silip süpürürüm sanan?
Ama her gece düşlerimde, yine senle karşılaşırım.
Sessizliğin içinde kaybolan sözlerimiz,
Bir zamanlar sıcacık dokunuşlarımız,
Şimdi yalnızca bir hayal, uzak bir anı,
İçimde fırtınalar, dışımda sakinlik var hâlâ.
Hatırlıyor musun o eski günleri?
Gülüşlerimizi, umutlarımızı, yarınımızı?
Şimdi her biri, tozlu raflarda saklı,
Ama yüreğimde hep taze, hep canlı.
Belki de zaman, en acı öğretmen,
Bize unutmaktan çok, beklemeyi öğretiyor.
Ve ben bekliyorum, sesini özleyerek,
Bana dönmeyen gözlerini hayal ederek...
-METEHAN TUNÇKILIÇ