Metehan TUNÇKILIÇ

Metehan TUNÇKILIÇ
@Metehantk
Kendi çapında şair ve yazar İlk şiir kitabım yayında link ile ulaşabilirsiniz drive.google.com/file/d/1F4OIh64...
Elektirikçi
Lisans
Antalya
Erzurum
26 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Kelimeler yetmediği zamanlar oldu, Bir bakış, bir duruş… ama en çok susuş. Ben orada büyüdüm en fazla, Kimsenin dokunamadığı bir duvarın kıyısında... -Metehan TUNÇKILIÇ
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen sevmedikten sonra Ne fark eder ki? Ben dünyanın bütün şiirlerini sana yazsam da Senin kalbinde bir harf etmem belki de… -Metehan TUNÇKILIÇ
Şiir
Kendine iyi bak bir veda değil, elveda cümlesidir coğu zaman… O üç kelimeden çok daha fazlasını gizler içinde. Kendine iyi bak, çünkü bundan sonra ben yanında olmayacağım, olamayacağım istesende istemesende. Sevdim bir zamanlar seni hala seviyorum ve benden sonrada mutlu olmanı istiyorum. Olurda bir gün dönersem seni iyi bulmak istiyorum. Kendine iyi bak çünkü bundan sonra kendinden başkası olmayacak yanında sana bakacak, Ben olmayacağım. Kendine iyi bak ve beni düşünme çünkü bende seni düşünmeyeceğim artık. Arama sakın beni yazma çünkü ben yazmayacagım. Sil beni yüreğinden çünkü ben sileceğim. Fakat yaşanılan, paylaşılan güzel şeylerin hatrına sana yürekten mutluluklar diliyorum. Ve Ben bir daha dönmemek üzere gidiyorum…. Kendine iyi bak aramızda gecen her şeye rağmen benden sonra iyi olduğunu bilmeyi tercih ederim. Aslında bilmem çok önemli degil, iyi olduğunu var sayacağım. Seni bir daha asla görmemek üzere gidiyorum. Seni kendinle başbaşa yapayalnız bırakıyorum. Biliyorum kendini bırakacaksın benden sonra o yüzden bak diyorum… Aslına bakarsan çokta fazla umursamıyorum.. Kendine iyi bak derler ve giderler. Tutukuyla sevenler bazen birden fazla söylerler bunu çünkü onları ayırmak eti tırnaktan ayırmak gibidir, kolay kolay kopamazlar onlar… Süreç çok acı vericidir, yürek parcalayıcıdır. Her seferinde azalan umutlarla geri döner ve yine kendine iyi bak sözleriyle ayrılırlar. Taaki umutta sevgide tükeninceye kadar,
Şiir
Dilime sen verdin gül ezgisini, Bir gönül üzdümse sebebi sensin! Seninle aşmışım dur çizgisini, Töreyi bozdumsa sebebi sensin! Ufuk ufuk uçtum daldım derine, Sen öğrettin çoban kimdir, sürü ne? Daha yaklaşmadan konak yerine, Göçümü çözdümse sebebi sensin! Bir renk cümbüşüyle sular ışıdı, Düş bahçeme kuşlar bahar taşıdı, Kurbanlık koç güldü, bıçak üşüdü, Hep esrik gezdimse sebebi sensin! Kimi deli diye güler arkamdan, Kimi suçlu diye tutar yakamdan, Eller değil, aklım korkar şakamdan, Kendime kızdımsa sebebi sensin! Düşmanımın yarasını sardımsa, Muhabbeti sofra sofra serdimse, Her güzele hemen gönül verdimse, Petekler süzdümse sebebi sensin! Dostun sitemleri deler bağrımı, Sağır gökler yutar yanık çağrımı, Uzun yıllar gizledimse ağrımı, Ve şimdi yazdımsa sebebi sensin!
Şiir
Sensiz bir sabah ezanı daha okundu! sanırsin ki selamı verdiler...
Alıntı