Latin Amerika'da hiç sıkıntı yok mu? Var. Hem de tonlarca. Ama hiç acelesi olmayan, genelde tatil günlerinde çalışmayan, eğlenmeyi ve keyif almayı yaşamın önceliği sayan, parası olmasa da eğlenmek istediğinde en yakın parka gidip eğlenebileceğini bilen insanlar neden dünyanın en mutlu insanları olmasın ki?
İlk başlarda bu durum için "Ne tembel insanlar, böyle olur mu hiç?" diyordum ama sonradan olaya bakışım da değişti. Adamlar hayatlarını yaşıyor. Ne demeye pazar günü dahi çalışıp kendilerini köle haline getirsinler ki?