Ne zaman bırakacağız düşünmeyi, sadece istediğimiz şeyler hakkında konuşmaya ne zaman başlayacağız? Gereksiz kelimeleri ne zaman çıkaracağız hayatımızdan, dilimizden, ne zaman başlayacağız gerçekten yaşamaya... Öldükten sonrası için mi saklıyoruz "var olma" isteğimizi?
Mümkün olduğu kadar en az sayıda insana muhtaç olmanı istiyorum. İnsanlar iyi değildir Anita! Kısacık hayatında bunu, en az benim kadar iyi öğrendiğini biliyorum.
Bugünlerin geride kalacağını söylüyor olmalıydı kendine, her mutsuz insan gibi. Bugünler geride kalacak... Kalmayacak! Her gece, herkes bütün acılarını hatırlayacak gözlerini kapattığında.