Teoman'ın bu parçası adeta bir John Fante pasajı gibi adeta. Zaten 1994 Berbat Bir Yıldı isimli parçası da bana göre Fante'nin 1933 Berbat Bir Yıldı isimli kitabına bir gönderme. Ben Teoman'dan ziyade Okan Bayülgen'in seslendirdiği bir versiyonu daha çok sevdim. Yalnız sonu cidden çok iyi.
youtu.be/zdWp58GlMC4?si=...
''Katlanmak için hayata ve yaşadığımız çağa, hezeyanlı şarkılar dinlerim ben.''
Demişti, onları dinlemiştik
Otelin 32. katının balkonundan aşağı bakmıştık, intiharı romantize etmiştik
"Tanıştığımıza sevindim." demişti
Tipim değilsin aslında ama kibar birisin, o hoşuma gitti
Mini barı bitirdik, bi' sürü sigara içtik
Devreye girmiş yangın alarmı
Adamın biri geldi, dedik "Neyse cezası yarın öderiz."
Kız "Hadi gel..." dedi, "...oda servisini suiistimal edelim biraz da.'' ''Tamam.'' dedim
Gece 3'te viskiyle lazanya söyledik
İçtik, yedik
Beğenmedi, dedi ki "Parmesanı az, fesleğeni fazla bunun."
"Böyle devam edelim ama sevişmeyelim." dedi
''Olur...'' dedim, ''...benim için fark etmez.''
"Bi' sürü hayalim vardı..." dedi, ''...ama bende iş yok.''
''Belki olurlardı, belki de olmazlardı ama böyle de hiç olmaz diye düşünmezdim
Gençtim ve düşüp duruyo'dum aşk tuzağına
Sadakatimi satıyo'dum bazen, alan yoktu
Vurmasaydım kendimi erkeklere ya da bi' gün alışverişe, bi' gün grup sekse
Belki gerçek olurdu o zaman
O zaman zaten olmasaydı da olurdu.''
Çenem açıldı benim de, dedim ''Delikler olmasaydı ruhumda anlardım belki.''
O zaman insanlar neye ne der, ne düşünür
Neyi sever bilmezdim belki ama neyin var değeri bilirdim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!