Bazen elinizdeki bir kum tanesi;
Güneşi görmeye hasret, binlerce balığın hikayesini barındırır.
instagram.com/mevan13_
((Bir şiir kitabı çıkarmanın eşiğinde.♡))
Insanoğlu yeni yollar inşa etmeyi ve yaratıcılığı sever, bu tartışılmaz bir gerçektir. Ama neden yıkıcılığa ve karmaşaya bu kadar düşkündür peki? Söylesenize! Bu konuda ben de bir şeyler söylemek istiyorum. Belki de insanoğlu kurmakla yükümlü olduğu yapıyı tamamlamaya ve hedefine ulaşmaya içten içe korktuğu için yıkmaya ve karmaşa çıkarmaya bu kadar düşkündür. Ne biliyorsunuz; belki de binayı uzaktan seviyordur, yakından degil. Belki de sadece inşa etmeyi seviyordur, içinde yaşamayı değil.
İnsanin yaratıcı bir yaratık , bir amacın peşinde koşmaya mahkûm bir varlık, nereye giderse gitsin sonsuza dek yeni yollar yapmak zorunda olan bir mühendis olduğunu kabul ediyorum.