Hiçbir eğitim bir başkasına benzemez.
Burada çok ferahlatıcı bir ironi var. Müfredatları standartlaştırabilirsiniz ama öğrenmeyi standartlaştıramazsınız.
Ey Şam halkı! Kim ki Sultan Selahaddin'e güveniyorsa bilsin ki o öldü. Kim ki onun inandığı İslam davasına inanıyorsa dava bâkidir ve kendini sahiplenecek Selahaddinler beklemektedir!