Bunca acının, bunca ölümün bir anlamı var mı ? Eğer yoksa o halde yaşamın da bir anlamı yoktur çünkü anlamı hasbelkader kaçıp kurtulmaya bağlı olan bir yaşam nihai anlamda yaşamaya değmez!
Bir başka insanı , kişiliğinin en derindeki çekirdeğinden kavramanın tek yolu sevgidir. Sevmediği sürece hiç kimse , bir başka insanın özünün tam olarak farkına varamaz.