Mevruli

Onun yokluğuyla geçen yıllarda, kendi kendime mücadele ederek büyümüş ve “kendim” olmuştum.
Reklam
Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten de hiçbir şey olmuyorsa, hiçbir şey olmaz sonunda.
Uzun bir süre kimseyle konuşmadım; içime döndüm. Dünya ile arama uzaklık koydum. Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim.
Bir kaderim vardı, belliydi; onu görüyor, kabul ediyordum.
Ben, beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum.