Mevy

Mevy
@Mevy_0
İ: Mevy.0
“İnsan birisini bu kadar severse nasıl darılır?” diyordu. Hiç darılabilir mi? Muhakkak yorulmuştur..
Reklam
Bırak.  Ne olacaksa oluyor zaten.  Engel olamıyorsun,  Tahmin edemiyorsun.  Seçim yapamıyorsun.  Herkesin haklı sebepleri oluyor, her şeyin sonunda.  Çünkü ile başlayan cümleler kuruyorlar sana.  Alışıyorsun…  Hatta aldırmıyorsun.
Ölüm var diye kimseyi affedemem, ölüm varsa bana da var, yapmasalarmış.
İkna etmek ve edilmek herkesin yapabileceği bir iş değildir.
Vazgeçmek kaybetmek değildir; bazen bir yükten kurtulmaktır, insanı daha güçlü yapar.
Reklam