Biri Alman biri Yahudi olan dokuz yaşındaki iki çocuğun tel örgüler ardındaki hikayelerini anlatıyor. Savaşa ırkçılığa soykırıma çocukların gözünden bakmamızı sağlayan bir kitap. Çocuk ve genç kitabı olarak biliniyor ama yetişkinlerin de severek okuyabileceklerini düşünüyorum. Okuyacaklara keyifli okumalar diliyorum.
#okudumbitti📚