Verdiğinizde artmayan bir şey ne almaya ne vermeye değerdir. Eğer verme eylemi ile bir şey kaybetmiş hissediyorsanız verdiğiniz hediye gerçekten verilmiş olmaz, bu nedenle de herhangi bir şeyin artmasını sağlamaz. Eğer istemeyerek veriyorsanız bu vermenin arkasında bir enerji yoktur. En önemli nokta bir şeyi alırken veya verirkenki niyetinizdir.