Akıcı yazım dili ve konusuyla hızlı bir şekilde okudum ama biraz fazla yüzeysel mi kaldı acaba diye düşünüyorum kitapta kimseye güvenemedim yada 2. Kitap için içimde hemen almalıyım gibi bir duygu olmadı. Okuması Keyifliydi ama konusu o kadar ilgi çekiciydi ki aynı konuya farklı bir yazar olsa inanılmaz bir şey çıkar diye düşünmeden edemiyorum. Kendim bile okurken böyle olsaydı daha heyecan verici olurdu diye düşünüp durdum.